Měsíčník (nejen) pro učitele 1. stupně ZŠ. Vychází vždy 5. den v měsíci. !!UPOZORNĚNÍ !! - v červenci a srpnu magazín NEVYCHÁZÍ

Úkol na tento měsíc: zajděte se podívat do knihovny

girl-1034421_1920

Kvalitně učit nelze pouze na základě učebnic. Učitel, který chce učit zajímavě a kvalitně, by měl výuku podle klasických učebnic doplňovat také různými materiály z encyklopedií, doporučovat žákům další možnou literaturu k tématu apod. Nakupování encyklopedií, knih nebo časopisů však není levnou záležitostí. Neutrácejte proto zbytečně peníze a knihy si zkuste půjčit. Nejjednodušší způsob, jak si knihu půjčit, je navštívit místní knihovnu.

Úkol na měsíc duben – zajděte se podívat do knihovny

 
Jak by tedy měla taková návštěva knihovny vypadat?
Pokud místní knihovnu nenavštěvujete a nemáte platný čtenářský průkaz, jistě paní knihovnici nebude vadit, pokud se v knihovně porozhlédnete. Pravděpodobně brzy zjistíte, že se v knihovně nachází velké množství publikací, které by mohly zajímavě doplňovat vaši výuku. Zavedení čtenářského průkazu a roční poplatek vás s největší pravděpodobností nebude stát o nic víc než koupě jedné knihy.

Většina knih se půjčuje na dobu jednoho měsíce, ale pokud o knihu nemá zájem další čtenář, jde ve většině případů doba jejího vypůjčení prodloužit, popřípadě si ji půjčit znovu.

S knihou můžete ve třídě pracovat, žákům ji představit a doporučit její vypůjčení.

S paní knihovnicí se také můžete pobavit o možnosti nákupu některých knih, které si myslíte, že by pro vaše žáky a současně mladé čtenáře knihovny byly přínosné.

No a pokud místní knihovnu navštěvujete pravidelně, máte pro tento měsíc splněno.

Share This:

Creative Commons License
Úkol na tento měsíc: zajděte se podívat do knihovny by administrator is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>